Frida & Seth

Klick-sjuk...

Publicerad 2009-09-21 22:02:39 i Frida berättar...,

Efter att ha suttit två timmar ikväll och klickat igenom (känns som alla) sparade bilder på Seth och gamla textinlägg här på bloggen för att fylla FOTOBOKEN som jag ska få komponera gratis...har jag fått himla stela fingrar! Värst är ändå långfingret som klickat med jämna mellanrum medan pekfingret scrollat upp och ner nästan konstant under dessa timmar, men det ömmar i hela handen då jag rör den nu...

Det tar på att redigera en bok! Å tid tar det! Är inte ens halvklar...mitt gratiserbjudande går ut på nyårsafton...ska jag hinna få klart 24 sidor..?

Titta här bara vilka kort som finns gömt i mapparna..! Fatta svårt att välja ut favoriter!

image480

image450

image774





Kommentarer

Postat av: jos

Publicerad 2009-09-22 07:54:03

Jag gillar näst sista kortet speciellt mycke.. han är så söt. Äntligen ligger Hannes och sover.. han har haft en jobbig natt. Tät i näsan och hostat. Kanske att det är tänderna som är på gång nu, men det har jag ju trott så länge.. börjar nästan tro att han inte har några. Nu ska jag se om jag kan få ihop veckans matsedel!

Postat av: jottan

Publicerad 2009-09-22 11:21:48

Ja det kan jag tänka mig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela