Frida & Seth

Vecka 43...

Publicerad 2009-10-19 20:56:14 i Frida berättar...,

Tisdag:

Blir nog ett besök på förmiddagen hos en fd. arbetskompis som bor i Drängsmark!

                               
Onsdag:

Jobbar 7-15.30.

På kvällen får Seth hit sina morföräldrar som sköter medans jag åker tillbaka till Drängs för andra gången på två dar - men på onsdagkväll tillsammans med kören!

Torsdag:

Jobbar 7-16.

Fredag:

Jobbar 10-16. (3:e massagekurstillfället, kom ihåg att jag fortfarande behöver öva det jag lär mig varje vecka - mycket övning!)

Lördag:

Förmiddagsdate med Benita och Anton! 

På kvällsdaten är det bara jag å Patrick  - helt själven - då farfars lovat att Seth ska få sova över hos dem! Möjligheterna är oändliga..! Vad ska vi hitta på?!?

Söndag:

Vi kan sova ut! Behöver inte ställa nån klocka! Jo, förresten! Vi ställer tillbaka tiden en timme natten mot söndag - så blev vi plötsligt home alone en extra 60 minuter!

                                  

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-10-19 22:09:26

Du får gärna öva massage på mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela