Frida & Seth

Nästa vecka...

Publicerad 2009-10-04 22:22:48 i Frida berättar...,

Jag har bäddat i datarummet. Jag drog ner hela bäddmadrassen från övervåningen och jag tycker det ser riktigt mysigt ut i bäddsoffan! Ska strax gå och lägga mig - premiären i nya sovrummet! Tydligen väcker jag Seth de morgnar jag börjar sju och killarna har sovmorgon, så nu ska vi testa om detta kan få dem att få sova längre på morgon!

Sen då?

Måndag:

Jobbar 7-15.

På afton ska vi sen träffa Benita och Anton!

Tisdag: 

På förmiddagen åker vi till Patricks morbror och hämtar en ny säng till Seth. En stor-kille-säng! Två kvällar i rad nu har jag hittat Seth sittande uppe på spjälsängskanten, gråtande och oförmögen att ta sig vare sig ner på golvet eller tillbaka ner på madrassen..! Usch!

Kurs 12.30-16-30.

Onsdag:

LEDIG!

Torsdag:

Jobbar 7-15.

Kör i Kusmark på kvällen, vi ska öva inför samsjungningen med ett par andra Kågedalskörer på söndag - kom och lyssna då!

Fredag:

Jobbar 7-16.

Lördag:

LEDIG!

Söndag:

Körsamsjungning i Kus kl. 11.00.

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-10-05 15:02:18

Jag tycker att du har bra veckor!



Mina veckor ser ut så här:



Mån hemma

Tis hemma

Ons hemma

Tors hemma

Fre hemma

Lör hemma

Sön hemma

Osv...



du ser vart det går... :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela