Frida & Seth

Dags att börja planera..!

Publicerad 2009-10-28 09:52:39 i Frida berättar...,

Snön kom tidigt i år, fast den ligger ju inte kvar just idag. Till helgen är det redan november och med föregående år i minnet kan man bara konstatera att julen ALLTID närmar sig med stormsteg! Dags att planera julklappsinköpen alltså!

Dan före dan firar Wikströms-släkten lilla julafton hos Josse & CO. i Byske! Vi har (för flera veckor sen) dragit lott om vem som köper julklapp till vem, men det är nog inte dumt att påminna om det!

200-300 kronor är prisnivån satt till. 


Frida - André

Patrick - Rikard

Kerstin - Josefin

Lars - Carolina

Carolina - Frida

André - Cristoffer

Cristoffer - Lars

Ida - Kerstin

Josefin - Ida

Rikard - Patrick


Småkillarna handlar vi till efter behag och juklappsleken är väl nu ett stående inslag i vårt julfirande..? Så många klappar blir det ändå..!

                         
                                                        Förra året hemma hos Carro!

Självaste julafton firar vi med LeffeåMeta! Det blir första året utan min mamma och pappa! Nu är det vartannat-år-principen som gäller! Tycker förresten att man inte behöver vara så insnöad på att fira jul på "rätt dag", har jobbat min beskärda del av julaftnar tidigare, å det är mysigt på sitt sätt, men jag undrar hur länge jag lyckas hålla mig ledig nu framöver..?

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-10-31 13:01:43

Klart vi måste ha julklappsleken! Får se om jag åker dit i år på lottdragingen vem som måste jobba på julafton. Tycker att butiker ska få ha stängt en sådan dag. Är man ute i väldigt sista minuten för att köpa julklappar så tycker jag att det är ens eget fel.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela