Frida & Seth

Surprisen!

Publicerad 2009-11-06 19:22:00 i Frida berättar...,

Om en vecka fyller Josse 30 år!

Igår smygbörjade vi firandet av henne!

Tanken var att hon skulle få ett sms av mig mitt på dan igår, med instruktionen att befinna sig i Kåge vid halv fem... Före lunch ringde istället Josse och bjöd in sig och Hannes till mig för att de "hade så tråkigt hemma"...

Oj, oj, oj! Josse fick nu istället bli min gisslan!



Jag höll henne kvar tills Rikard kom och hämtade Hannes och sen drog vi...mot kvällens första anhalt!

Mamma hade lagat middag åt oss! Tillsammans med morsfars, Carro och Anna åt vi en riktigt supermåltid! Jädrar så gott! Kycklinglasagnen nästan smälte i munnen på en när man åt!

Knappt hann vi vila maten så var vi tvungna att bege oss igen...mot nästa överraskning!

SHOPPING!

"Här har du en slant, go nuts i en timme på CK"!

      
Några plagg Josse provade och köpte!

Efter avslutade affärer drog vi hem till Anna och smällde i oss efterrätten...marängsviss!



 Myspys på Morögatan!



Systrarna W!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-11-06 21:13:56

Det är INTE OK att ni trycker i er så mycket gosaker!!!



Eller jo, bara ni bloggar om det så att jag får se!

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-11-06 22:14:29

Jag har fasiken inte hört något så jag får anta att det inte gick att ordna till helgen.

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-11-06 22:42:12

Det var verkligen supernajs! Tack alla ni inblandade och jag ser fram emot nästa gång.. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela