Frida & Seth

Vet ni vad?!?

Publicerad 2009-05-12 11:35:52 i Frida berättar...,

Fick ett samtal nyss från ett företag som var så "otrooooligt tacksamma" för att jag deltagit i en undersökning på nätet, och därför ville de visa denna tacksamhet genom att ge mig ett paket!

Känner ni igen upplägget?

Inom tre veckor kommer jag att få hem en halvårsförbrukning av "bli-smal-piller" och "bli-kvitt-sötsug-och-sluta-småät-piller"!

För bara 59 kronor!

Det ringer företag till leda hem till en, och oftast brukar jag lyssna väldigt intresserat och utstöta några väl valda "nämen" och "oj" och "WOW", sådär så de nästan kommer av sig i sina inövade monologer, men sen när de kört sitt race, tror att saken är biff och vill göra affär, då tackar jag blankt nej. Många blir så häpna över tvärvändningen att de tappar talförmågan (den som gett dem jobbet från första början) och så passar jag på att säga "hej då" och lägger snabbt på luren. Suckers!
    

Men det kan ju faktikt vara så att just de här pillrena är det jag behöver just nu för att komma ifrån godsakerna! De lät i alla fall mycket bra...

Det återstår att se.

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2009-05-12 16:38:08

Hahahaha jag vet men det är lite läskigt, det där med högravida kvinnor, man vet aldrig :) Erika är världens bästa höggravida, alltid glad! :)

Postat av: Cilla

Publicerad 2009-05-12 16:39:16

Men guuuuuuuuuuuuuuuud vilket erbjudande, vilket skämt. Herregud va pinsamt att erbjuda folk sånt, tänk om den i andra luren har anorexia...liksom? halloj där!

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-05-12 22:42:36

Hahahaha!! Suckers!

Jag har också pratat med en försäljare idag, men jag nappade inte på erbjudandet hans. Däremot nappade han på allt jag sa. Sucker two!

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-05-13 12:31:13

Bra och billigt! Men Fridatjejen, du behöver inte dem!

Postat av: carro

Publicerad 2009-05-14 19:58:47

dom där har ringt till mig oxå, funderade om jag verkligen har svarat på någon enkät/undersökning?

Men jag tackade nej. Då erbjöd han istället en kur för tänderna men den tackade jag oxå nej till. Jobbigt när dom ringer. Jag känner igen det där att man lyssnar noga och verkar intresserad och det är alltid lika roligt att säga nej tack. Förstå och vara den som ringer, dem tror att han/hon äntligen har fått tag i en som nappar på erbjudandet men icke.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela