Frida & Seth

Vet ni vad?!?

Publicerad 2009-03-25 13:04:37 i Frida berättar...,

När jag kom hem från jobbet igår satt det en ny vit innerdörr i vardagsrummet. Den gick att öppna med en nyckel och jag kunde för första gången gå igenom dörren till det nya sovrummet!

Vilken konstig känsla!

Fortfarande är golvet cementerat, väggarna är nästan helt täckta med isolering och det är reglat över hela taket. Där fönstret ska sitta är en skiva uppspikad i väntan på att fönserleveransen ska komma!

Men vilken skillnad!

Dagens fråga; "VAR ÄR KAMERAN"?!?

När man behöver den som bäst...

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-03-25 14:27:20

Jag vill se!!!

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-03-25 14:41:03

Jag å vill se.

Fråga Seth, han har kanske varit ute och poserat med snöplogen. Vem vet.

Postat av: Therese

Publicerad 2009-03-25 15:43:20

jag vill oxå se. Men jag har väl iof ingen rätt att kräva bilder med tanke på hur sjukt dålig jag själv har varit på att lägga upp några..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela