Frida & Seth

TV-tips!

Publicerad 2009-03-20 12:53:48 i Frida berättar...,

Stieg Larsson-filmen "Män Som hatar Kvinnor" har ju gjort både kritikersuccé och publikssuccé, och att filmen är bra kan de intyga de som varit och sett den på bio. Själv har jag inte hunnit gå än.

Jag har istället snappat upp på SVT:s hemsida att nu ska de två sista filmer också bli biofilmer!




"Flickan som lekte med elden" och "Luftslottet som sprängdes" börjar gå på bio hösten 2009.

Filmerna kommer också att visar som tv-serie i SVT från och med februari 2010, då som sex 90-minutersavsnitt.




Och klockan 20.00 ikväll...

Måns Zelmerlöw, Putte Nelsson, Lill Lilndfors, Peter Settman, Nina Söderqvist, Stefan Gunnarsson och Kingen.

SÅ SKA DET LÅTA med;

Måns Zelmerlöw, Putte Nelsson, Lill Lilndfors, Peter Settman, Nina Söderqvist, Stefan Gunnarsson och Kingen!

Kommentarer

Postat av: Jos

Publicerad 2009-03-20 16:01:49

Har gått och funderat vem som ska vara med i Så ska det låta ikväll och nu behöver jag ju inte fundera mera! Perfekt syrran. Så det har regnat hos er? Du skulle ha kommit hit istället. Strålande sol hela dan! Så är det alltid i Byskebyn. Ni kommer ju att ha ett nytt sovrum innan mars är slut. Tycker att det går väldans fort. Hoppas det gick bra att köra bort skräpet igår.

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-03-21 08:39:11

Stackars stackars Måns! Han såg så förstörd ut!!!

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-03-21 12:36:01

Värt att de ska göra miniseries av böckerna. Ännu mer att se!

Jag har inte börjat på sista boken än för jag håller på med två andra böcker egentligen som jag la undan för att kunna läsa den andra boken, så nu måste jag läsa ut de böckerna.

Postat av: jos

Publicerad 2009-03-22 12:26:07

vem är kingen egentligen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela