Frida & Seth

Det "nya livet" började igår!

Publicerad 2009-03-03 12:34:47 i Frida berättar...,

För att trimma kroppen lite, bli piggare och få mer energi startade igår operation "det nya livet"!

Nyttigheter ska ätas och motionen ska bli bättre!


Gårdagens middag; klyftpotatis med morötter, paprika och lök! Plus en vitlökssås och fem köttbullar! = 8 points.

Jag räknar points igen för enkelhetens skull. Jag klarar mig bättre ifrån att "fuska" om jag har fasta ramar och regler kring maten. Det som är lätt med Viktväktarna är ju att man ändå får äta vad man vill! Om man håller sig till antalet points per dag...

Men visst ser nyttigt gott ut?!?

Kommentarer

Postat av: jottan

Publicerad 2009-03-03 13:53:48

Jag skulle önska att det kunde starta ett företag i Skellefteå som lagade riktigt nyttig mat och som hade utkörning. Jag skulle lätt låta dem komma med middag precis varje dag bara jag slapp själv och visste att vi åt rätt.



Det där såg inte helt fel ut hörru!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela