Frida & Seth

Hur många fler kan det bli..?

Publicerad 2009-06-20 22:05:00 i Frida berättar...,

Jag sitter och tänker på min mamma.

På dagen, för tjugoåtta år sen, födde hon min syrra och mig!

Om några månader, för trettio år sen, fick hon och pappa första dottern!

För knappt en månad och tjugo år sen födde hon igen ett barn - min brorsa - deras son!

Fyra barn... Tufft. Jag kan bara tänka mig vilket liv det var!

Vilket otroligt bra jobb de gjorde med oss!



Nu, efter alla småbarnsåren, alla skolavslutningar, alla semestrar ihop, alla samtal och födelsedagar, är mamma och pappa morfars och farfars - till FYRA små igen!


FULL FART!



Idag är det på dagen tjugoåtta år sen mamma och pappa blev en tre-barnsfamilj!

Imorgon är det fullt hus här i Ersmark med föräldrarna mina och ALLA ÅTTA UNGARNA!









Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-06-21 18:49:00

Ja herre jisses. Tre tror jag galet nog att jag skulle klara men fyra tvivlar jag starkt på.

Fyra barn med lika många viljor! De har gjort det riktigt riktigt bra!

Postat av: becca

Publicerad 2009-06-21 21:37:15

Grattis i efterskott!!! Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela