Frida & Seth

Uppdatering trädgårdsarbete...

Publicerad 2009-06-15 21:47:45 i Frida berättar...,



30 maj...

Veden just levererad. Ett tungt, tungt lass med arbete väntar oss...

Kärra efter kärra fylldes med klabbarna...

Vedhögen tycktes aldrig bli mindre...



Ikväll 20.00...

Det syntes plötsligt en ljusning..!

Vår skiftgång med vedstaplingen tycktes ha gett resultat i alla fall!

Kämpa, kämpa..!

Dagen är inte slut än...

Sova kan man göra på semestern..?



Ikväll 21.30...

Nämen!

Vilken överraskning Patrick ska få när han kommer hem om en timme!

   

Staplat från golv till tak! Vedskjulet är officiellt stängt!

Jag kan inte beskriva vilken lättnad och lycka det är!



Lycka 2! Mina penseér växer och frodas!



Bring on the midsommarfirande!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-06-15 22:32:31

Alvar tutade på mig idag när jag var på väg till Maxi för att inhandla lunch. Han frågade hur det gick med veden för er, nu kan jag ju hälsa att det är staplat och klart. Bra jobbat!!

Postat av: jos

Publicerad 2009-06-15 22:49:35

Snyggt jobbat! Härligt att se att dina blommor växer och mår bra. Längtar tills imorron när jag ska få sätta ut mina nya. Berätta jag att jag köpt en flamingo? Rosa och grann! En fågel alltså?! Det kommer bilder på den snart!

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-06-16 09:18:18

Jag kan förstå arbetet, du kan tänka dig hur mycket Pelle och jag slet för att få bort hela enorma granen som fälldes här i söndags eftersom vi lovar varandra att den skulle vara helt borta från tomtem på 1 dygn!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela