Frida & Seth

Nedräkningen börjar...

Publicerad 2009-06-09 11:50:25 i Frida berättar...,



                                                                    
                            Bara sex arbetspass kvar nu, sen är det SEMESTER!


Under min sex-veckors-ledighet ska det bli kalas, sola, måla garaget, äta glass, hänga ute i stugan och så det här; 
                                   

Hyra stuga två nätter, lek-lek-lek hela dagarna åsså nån liten kvällsöl när Seth ligger och sover!

Ska ringa och kolla stuga nu till vecka 31. Ropa om det är nån som vill hänga med!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-06-09 23:06:12

Hej och sorry att jag inte svarade ikväll. Var helt uppe i tapetseringen och målningen hemma hos Beccan och nu ska jag lägga mig och sova. Foten värker, ögonen värker och John B har redan tagit bättre platsen (den mot väggen). Han är redo so to speak.

So long!

Postat av: Elin

Publicerad 2009-06-11 17:08:35

Hoppas du far en kanonsemester. Jag tankte forsoka ta med mig lite varme hem fran Mallis imorn sa att ni dar hemma kan njuta av solen ni med:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela