Frida & Seth

Idag är det fredag!

Publicerad 2009-06-26 15:21:30 i Frida berättar...,

Om knappt två timmar ska jag vara beredd..!

Beredd på vad..?



Lite pimpad, duktigt tvättad bakom öronen och med lite frukt och dricka som enda packning...

Anna ska ha klänning på sig, så jag får väl rota fram nåt liknande efter duschen - en välbehövlig svalka!

O-o-o-o, vad det är varmt och svettigt idag!


Och svettig blir jag bara av tanken på att jag inte vet vad jag ska göra ikväll från kl. 17.00!



Jag gillar verkligen att surprisa och att ge!

Men jag har svårt för att ta emot själv och jag har väldigt svårt (har jag känt senaste dagarna) för att vara den enda som inte har en aning om vad som ska hända!

Nu förstår jag lite av hur Patrick hade det när han fyllde trettio..!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-06-26 22:48:18

Nu är det över kompis. Äntligen! och så många bilder som jag bloggat.. herregud säger jag bara. Herregud!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela