Frida & Seth

Det börjar dra ihop sig...

Publicerad 2009-06-24 12:43:56 i Frida berättar...,



Fortfarande är det hemligt vad som ska hända på fredag...

Jag får kryptisk information av Anna via sms. Det blir inte mindre spännande för det!


På fredag blir det stort galej,
med mig o kanske en till tjej...


-----------------------------------------------------------------------------------------

På fredag får du fasta,
för det kan hända att vi ska basta.
Inget är klart än,
men det kommer inte kosta en spänn.
Så remember this,
ingen mat, men du kan be Patrick om en goodbye-kiss...


-----------------------------------------------------------------------------------------


Okej...

Tjejer...
Naket...
Nån slags mat...eller ingen mat..?


Tja, jag vet inte...

Låter lite lebbigt, va?

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-06-24 14:22:40

Låter spännande tycket jag!

Postat av: jos

Publicerad 2009-06-25 22:04:40

Börjar du vara nervös inför överraskningen? En sån present skulle jag med vilja ha. En överraskning är precis vad jag önskar mig! Då vet du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela