Frida & Seth

Är det inte sommar, så säg...

Publicerad 2009-06-23 09:16:52 i Frida berättar...,

Ikväll startar Allsången på Skansen! Tätt följt av fler mord i Midsomer! De är absoluta sommartecken i tv-väg!

       

Fast, det är egentligen lite ohult att sitta inne i två och en halv timme och se tv när det är så fint väder! (Säger jag som låg i soffan och såg två långfilmer på midsommarafton!)

Min första riktiga semesterdag igår var varm och bra, men jag blev allt lite lättad när det började störtregna precis då Seth skulle sova lunch..! Då hade ju inte heller jag nåt annat val än att gå och sova i sängen..!

Förövrigt hörde jag att det här sommarvädret ska hålla i sig i elva dagar till! Så jag känner att jag har tid på mig att sola!

                                       

Idag åker vi till min mormor och äter lunch. Jag hoppas att hon inte blir helt slutkörd när virvelvinden Seth kommer..! 

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-06-23 22:44:02

Nope, ingen ledig dag för mig, jag anställdes först 2 dagar senare, den 8e juni så jag får vara utan. Fäänåh!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela