Frida & Seth

Allt möjligt i tal och siffor!

Publicerad 2009-06-01 20:57:56 i Frida berättar...,

Igår blev Seth 1 år och tio månader. Om bara två månader till fyller han två!

Igår blev jag firad för andra året på MORS DAG!

Om tre veckor har jag precis gått på semester! Är då ledig i sex veckor!

Om nitton dagar blir jag 28!



I afton gick vi ut efter middagen - klockan fem - och jag försökte hinna stapla tre skottkärre-lass med många vedträn under tiden Seth...

1.
sprang runt
2. körde Bobby-car
3. hamrade
4. lekte med en hink full med vatten
5. skrattade
6. krattade
7. fyllde trehjulings-flaket med en massa smågrus...



...räkna efter själva..!

Klockan sex tyckte jag att det var dags att gå in och varva ner efter en dagisdag och allt rännande ute på gården just!



Det tyckte inte Seth var en bra idé!

"Taaaa pååå miiig skooornaaa igeeeen!"


Fort på med "Emil och griseknoen" för hundrafemtioelfte" gången!
Sådär, lugn som en filbunke igen.

200 vatten, fem skopor pulver = välling.

GODNATT!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-06-01 21:17:09

Verkligen många siffror.

Jag tänkte gå och lägga mig nu, är asatrött och imorrn bär det iväg till Ume. Opponering here I come!

06.50 kommer skjutsen.

Jihaa.

Postat av: Elusen

Publicerad 2009-06-02 20:07:44

Ja flytta in är roligt. Har inte hittat ngn lgh ännu. Ligger inte ute så många tyvärr. Var och kollade på en idag men den var mkt mindre än det hade sett ut på bilderna och den kommer bli rätt dyr för den är fin annars och har bra hyra. läge osv men det var många som var och tittade oxå

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-06-03 18:13:57

Om jag förstått det rätt så tog det typ 3.5 timma med allt. Hon hann få lite lustgas, ingen tid för mer bedövning, sen dröjde det inte länge innan hon fick börja krysta. Hon berättade massor men jag kommer som inte ihåg allt.

Idag har jag och Sara varit på stan och handlat en kofta och ett sommarlinne på Hennes.

Sen for vi till Bergsbyn och köpte ett as till glass. Shit! Jag orkade inte ens en tredjedel.

Nu funderar jag på om jag ska prova mina examenskläder inför imorgon. Sen ska jag fara till Sara igen. Hon bjuder upp till galej hemma hos henne och jag tänkte vara med en liten stund innan de far ut. Då far jag hem och peppar inför diplomet jag ska få imorrn. Tjoho!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela