Frida & Seth

Vilket jubileum!

Publicerad 2009-07-05 20:19:14 i Frida berättar...,

Kompisarna träffades idag (mer och mindre bakis) för att uppmärksamma det 15-årsjubileum som sker detta år!



Femton år sen vi började högstadiet!



  

 

Eftersom vi hängt ihop i alla dessa år känner vi oss så pass bekväma med varann att mjukisbrallor och bakispizza och ont i huvudet och gäspningar inte ställer till det för oss - vi ställer inte in!



Oj, oj, oj! Vilka minnen!







 

  

Högstadiet...



 Gymnasie-examen!

Snart passerar vi 30-strecket, och mycket har hänt och massor har vi upplevt tillsammans!

Nu är vi "tanter" för en hel hop ungar!



Anna och M-G!



Minstingen i gänget William var också med på jubileum idag!



En jättemysig och lyckad träff!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-07-05 21:35:26

Ååå ni ser ut att ha haft det så otroligt kul!!!



Postat av: Anna O

Publicerad 2009-07-07 13:42:06

Men gud vilken panna jag fick på ett av de där gamla korten.

Annars då?

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-07-08 08:43:00

Det var synd att jag inte hade telefonen med mig för annars hade vi kunnat hänga och sett tv igår kväll. Jag tänkte att jag skulle ju bara på tjorran och köpa glarre, vem ringer under den korta tiden?.. Jo både du, Sara + ett meddelande.



Ergo: Telefonen ringer när du antingen har gått ut och lämnat den hemma eller sitter på toan och skiter.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela