Frida & Seth

Snart drar vi!

Publicerad 2009-07-26 20:22:36 i Frida berättar...,

Vi ska åka på semestertripp imorgon!

Jag håller som bäst på att packa (och det blir inte lite grejer!) inför Lycksele-besöket måndag-onsdag!



Vi åker med Jennie & Co. och har bokat in oss i såna här stugor:

 
Egen dusch och toalett.

Drygt tre mil från själva Lycksele, där alla dagsaktiviteter händer..!

Vi ser framemot många timmar i djurparken, det stora leklandet och det ser ut som att Jennie även kommer att lura mig att bada på Ansia badpark!

Det känns jättekul att överraska Seth med allt det här! Han ligger i sin säng nu och snarkar lätt och har inte en aning om att vi snart åker iväg för att träffa en massa djur, studsa i timmar i hoppborgar, åka karusell, bada i bassäng och sova borta på camping! 



Jennie och Anders son Hannes däremot, har i flera veckor vaknat tidigt och undrat "är det idag vi ska till Lycksele"? Imorgon kommer han att bli störtförtjust över att svaret blir ja! 





Vi åt middag i afton i morsfars stuga och passade på att lämna Tilde där i ett par dagar. Där kommer hon att ha det så bra, men hon kunde inte fatta att hon inte skulle få hoppa in i bilen när vi drog därifrån... Hon stod länge med lite sorgsen blick och såg Saaben köra iväg...

                                                                                          

Kommentarer

Postat av: jos

Publicerad 2009-07-27 22:40:03

Jag vill oxå ha en sån där snygg signatur.. Vart hittar man sån? Jag ska nog klura ut det.. hoppas jag. Det ska bli kul att höra mer om renhistorien när ni kommit hem. Nu ska jag lägga mig i sängen och spela lite skipbo!

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-07-28 15:17:52

Jag vill också hitta på något så där och komma bort en liten stund. Hoppas ni haft det bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela