Frida & Seth

Välkommen-hem-Ebba-besök!

Publicerad 2009-01-25 21:43:25 i Frida berättar...,



Det är helt dåligt gjort av mig, men några kort på Ebba blev inte tagna idag! Detta är från brunchen vi hade för Anna!

Jag vet. Jag skäms.

Till mitt försvar sov Ebba större delen av tiden vi var där, ller så fick jag hålla henne, eller så hade jag fullt upp med att springa efter Seth, eller så åt vi, eller så fikade vi..!

Hon fick i alla fall två pyjamas av mig och Anna, och i dem kommer hon att vara så söt! Jag kanske kan få ta kort på henne i dem senare, när hon växt till sig lite..!



Jottan, Emil och Seth runt köksbordet idag.



"Gapa stort"!



Seth kramar papper av olika slag!



Anna förbereder maten!



Söndagsmiddag; skinksallad med alla möjliga frukter och grönsaker i!



Hela gänget samlat i köket. Och vilket fint kök sen!



Jottan i sitt långa, färgglada halsband.



Mysstund.



Säg; "see yea"!






Ikväll har jag satt nytt tyg på mina tavelramar. Det är väldigt sent påtänkt, för den ljusa blommiga tavlan har hängt på väggen över hela julen. Nu, några månader försent, matchar färgerna mer till årstiden... Men bättre sent än aldrig!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-01-25 22:33:56

Jag gillar dina kort Frida! Du har verkligen fångat dagens alla små ögonblick!!!

Postat av: Benita

Publicerad 2009-01-26 14:16:49

Fint du har gjort! vi ses snart, jag kommer med maten!

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-01-26 20:22:17

Hej du, bjöd du på middag imorrn eller? Jag har ett vagt minne av att du nämnt nåt med ljusugnsbröd, skinka, senap och päppelmos... (jag kan ta med eget päppelmos)

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-01-26 20:23:17

Hej du, bjöd du på middag imorrn eller? Jag har ett vagt minne av att du nämnt nåt med ljusugnsbröd, skinka, senap och päppelmos... (jag kan ta med eget päppelmos)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela