Frida & Seth

Nytt ord!

Publicerad 2009-01-24 23:13:20 i Frida berättar...,

Idag, hemma hos Josse, sa Seth "klappa"! Helt klockrent! Jag, Josse och Anna tittade på varann med stora ögon för att få bekräftat att det vi hört var rätt!

Seth hade sprungit runt ett tag och ropat "katt" efter Josses katt Vilmer (fast det låter mer som ett snabbt "ka"), och när de båda låg/satt på kökssoffan och Seth strök sin lilla han över Vilmers mage kom hans nya ord ur hans mun; "klappa".  

Och försök inte säga att jag hittar på, Patrick - jag har två vittnen!

Jojomensan! Seth kan, han!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-01-25 02:12:23

Tack själv för idag!

Ser du vad klockan är.. jag är fortfarande vaken, fan åh!

Jo, jag tror familjen blir glada när vi kommer. Vi är ju liksom häftiga och snygga så hur kunde de nåt annat?

Ses på ett par timmar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela