Frida & Seth

Nu har helgen börjat!

Publicerad 2009-01-23 16:37:56 i Frida berättar...,

Dagen startade tio i sju. Sen dess har jag varit vaken. Efter att ha passat Leo en dryg timme hos min syster så såg jag fram emot en timme eller två på kudden medans Seth efter-lunch-sov... Icket. Seth tyckte att han sovit nog den korta stund det tog att åka bil från Morö Backe hem till Ersmark..! Det spelade ingen roll hur mycket jag än skällde på sonen - sova ville han inte!

Förrän nu. Vi har hunnit vara hos Erika och Stefan i Kusmark och kollat in deras nya sovrum och det nya biorummet. Och jösses, vad snyggt de har gjort! Sprillans läckert! Jag hoppas hon bloggar bilder snart, för resultaten av deras jobb är värda att publiceras!

Nu blir man själv mer taggad att få vårat nya sovrum gjort! Vi har bokat upp en byggfirma nu i alla fall. Inom de närmsta månaderna börjar renoveringen av gammgaraget!

Ingång från vardagsrummet.
Golvvärme.
Nya fönster (Patrick pratar om att sätta in en typ altandörr på väggen mot vägen, så kan vi bygga altan där senare)...
Ett gammalt soprum blir till en jättegarderob med skjutdörrar.

      rimmel-closet storage-organization
                              Vad tror ni om den här lyxvarianten?

Drömma kan man...

På tal om dröm... Erika hade bakat äppelpaj idag som de bjöd oss på. Den skulle räcka till åtta personer, men det måste ha stått fel i receptet... Gott var det!

Seth somnade i bilen på vägen hem och nu ligger han i sängen och tar igen sig innan middagen!

Fredag; hemmagjord kebabtallrik.

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2009-01-23 17:12:13

en helt egen lyxig walk-in-closet är nog varje flickas dröm!

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-01-23 19:11:38

Receptfel my ass =)

Jag förstår nog allt.



I stan är klockan strax efter sju nu och jag ska flytta min goluktande kropp till soffan. Den luktar gott faktiskt, jag har känt efter.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela