Frida & Seth

Lägesrapport; familjen...

Publicerad 2009-01-31 19:19:16 i Frida berättar...,

Jag är trött efter arbetsdagen. Har fyllechaffis-jour inatt.

Seth ligger i sängen och pratar högljutt. Han ska väl "gå igenom dagen" innan han somnar... Han blev 1½ år idag. Han fick en jättestor bulle till fikat.

Patrick är fortsatt sjukskriven med diskbråck. Lider även av rastlöshet.

Tilde har nyss rengjort sitt skägg på vår nya rumsmatta efter middagen - kyckling i sötsur sås.

  

Nu har Seth somnat. Soffläget väntar!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-01-31 19:44:16

Vi körde precis förbi utanför er. Jag kikade in allt jag kunde när bilen passerade, hann se tv:n på :-). Garaget blev ju jättefint!!!

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-01-31 22:34:10

Vi var på väg hem från en underbar middag hos mina föräldrar och de små somnade direkt vi satte dem i bilen så vi tog tillfället och körde omkring et ttag bara för att vi kunde. Klockan var just över 19 så jag antog att du höll på att lägga Seth och ville inte störa, men ni har ju fått till det supermysigt måste jag säga!

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-01-31 22:38:49

Hahaha! Det där var bra gjort Frid! Jag ska lägga in kommentaren i ett inlägg men inte ikväll.. jag är trött, kom hem från mor och far för en stor halvtimme sen och nu ska jag sitta i soffan och glo på tv tänkte jag.



Hoppas de du ska hämta fixar skjuts på annat sätt så du får sova hela natta.

Hej!

Postat av: Benita

Publicerad 2009-02-01 13:01:03

Tur att du slapp hämta oss, killen som åkte med mådde inte så bra, blev tvärnit på E4 pga av kräkningar. Det luktade bräntgummi länge av bilen! Tack för att du var min jour. Kram och vi ses i morgon på en middag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela