Frida & Seth

Jag gjorde det!

Publicerad 2009-01-19 13:15:16 i Frida berättar...,

Jag har städat bort julen nu. Det gick vägen. Nu vill jag bara ner på stan nån dag och köpa nya dukar och annat krims-krams för att fylla ut tomrummet som blev när jag plockade bort allt pynt! Hemtex har ju typ alltid rea, jag kanske hinner pröva lyckan där imorgon!
                                        


Än är dock inte vintern slut. Den kommer att stanna ett bra tag till. Så det kommer att bli fler pulkbacke-dagar med ungarna framöver!

                       

                           Måndag. Anton, Alma och Seth är coola på skotern!

               

                                     Lördag. Jag och Tilde i världens fart!

              

                                       Anton och Seth åkte utan stjärtlapp..!

              

                                              Trötta och lite kalla killar!

Kommentarer

Postat av: Thesso

Publicerad 2009-01-19 14:16:56

Vilka härliga bilder!



Ja tänk om man kunde fara ut och åka lite pulka.. Hade gjort Theos dag.



Postat av: Benita

Publicerad 2009-01-19 19:43:18

Säg till om en shopping dag. jag följer gärna! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela