Frida & Seth

Hemmavid, barnfria!

Publicerad 2009-01-10 21:01:09 i Frida berättar...,

Vi har barnvakt ikväll/inatt/imorgon förmiddag!

Det var skönt att komma hem och inte ha några direkta planer alls, mer än att vi skulle få i oss nåt att äta idag också..!

Vi spånade ett tag i om vi skulle gå ut på restaurang, men mysighetsfaktorn i "hämtmat i soffan med en film" gjorde att vi valde just det senare alternativet!

Lördagkväll... Strimlad biff med parika och ris. "Bolt "på dvd.



Nu tar vi det bara lugnt. Patrick ska visst spela lite så jag får strax flytta på mig. Kanske ser jag lite av körslaget som pågår på fyran, kanske lägger jag mig och läser en bok... Kanske pratar jag snart med Anna om hon ringer?!? (Pik, pik, pik!)


Tack, MetaåLeffe för att ni tar hand om ungarna åt oss!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-01-11 18:14:13

Men vad jag blir avis! Totalt mega-avis!

Postat av: söta emelie

Publicerad 2009-01-13 19:13:48

den filmen är så bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela