Frida & Seth

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-02-15 19:25:17

Förstå hur speciellt det är det där, att få visa upp sin lille ängel för nära och kära! Att få vara helt utmattad och må halvrisigt efter en förlossning men att samtidigt sväva på moln.



Önska henne lycka till från mig, men hon kommer inte att behöva det för jag vet att hon kommer att bli en riktigt fin mamma.

Postat av: jos

Publicerad 2009-02-15 20:17:21

Hur lång tid har jag på mig? För idag kommer det inte att bli nåt. Men det tror jag du fattar. Just nu sitter vi i pappaköket å kollar tv och internet. Blir lite tråkigt att sitta på rummet hela tiden. Ska snart gå och hämta fika och kanske se en bit av Beck. Önskar att lilleman skulle vilja äta snart. Se om jag har det rätta knycket. Lr hur säger man?

Postat av: Benita

Publicerad 2009-02-15 20:33:19

Såå söt han är lille Hannes!Så mysigt med en liten igen, känner du suget?????

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-02-15 22:24:00

Fantastiskt!

Det är stort det här

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-02-16 13:14:45

De finns ju att beställa på de flesta fotoaffärer, men är ganska dyra. Jag hittade Gallerioutlet på nätet som bara tog bara halva priset så jag hoppas att de blir jättefina. 295:- st för 50*70 som är väldigt stora så inte så farligt tycker jag. Och då är de fördigmonterade på ramar och skickas hem :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela