Frida & Seth

Ibland behövs inga ord...

Publicerad 2009-02-08 19:03:39 i Frida berättar...,

När Seth är törstig kraxar och hostar han i riktning mot närmaste glas/vattenkran. Då fattar man vad han vill.

När Tilde är kissnödig går hon runt, runt i cirklar framför en. Då fattar man vad hon vill.


När Seth gnuggar ögonen och man frågar om han vill gå och sova, då kan han nicka överdrivet till svar. Då fattar man vad han vill.

När Tilde vill ta över platsen i soffan/sängen lägger hon huvudet i ens knä och tittar upp på en. Då fattar man vad hon vill, åsså får man flytta på sig!

När Seth går till klädhängarna och sliter lite i overallen sin, då fattar man vad han vill - ut och skotta!

Kommentarer

Postat av: Jos

Publicerad 2009-02-08 19:29:32

Har ni äntligen fått lite lugn och ro i huset? Vart det en stund ute i snön innan killen skulle i säng? Tror att jag ska ta och lägga mig i sängen och göra det obekvämt för bebisen så att vi måste åka till stan ikväll.. tror du det funkar?

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-02-08 20:59:48

Vad tyckte du om mello? Själv tyckte jag verkligen inte om programledaren. Huvva.

Postat av: Jos

Publicerad 2009-02-09 08:10:48

Vad har ni för försäkring till Seth? Det är en djungel och jag orkar inte sitta å läsa igenom alla olika bolag. Vilmer har spytt i natt. Det låg 2 små högar på toan imorse. Stackars liten. Fast det är nog ingen fara. Nu ska jag ta och lägga mig å vila lite. Hej så länge!

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-02-09 11:31:41

Hej! Idag har jag en seg och skön hemmadag förutom att jag måste fara till katten och sen tänkte jag dra till Willys för lite handling. Får se hur mycket jag orkar, det är ändå kallt ute..

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-02-09 14:38:55

Men Å att jag inte tänkte på det!!!!!

Det var kläder i massor från 50-116, mest dagiskläder och så. Pelle har hunnit skicka dem till myrorna redan så SKIT.

Förlåt!!!!

Bajs på mig.

Postat av: Benan

Publicerad 2009-02-10 16:23:21

Visst är det härligt med de små liven, man fattar mer och mer vad dom vill! vi ses i morgon. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela