Frida & Seth

Här varé snö!

Publicerad 2009-02-05 21:21:48 i Frida berättar...,

Nyss...

Fattade inte varför Tilde inte ville ut och kissa när jag släppte ut henne... Hon stod bara på bron...

Vid närmare koll insåg jag att vi var insnöade på den sidan av huset!







Nog för att vi avslutat all skottning av gamla parkeringen, för att vi skulle få känslan av att vi bara har "tomt" åt det hållet, men så här mycket snö under ett dygn hade vi ju inte räknat med! Till och med tidigare idag, vid lunchtid, tog jag den här vägen för att hämta in posten (postlådan är bakom sovstugan)! Nu når snön upp över knäna!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-02-05 22:23:09

Ojojoj!

Mycket snö blire..



Du, jag såg att du ringt där strax efter 8. Då var jag nere i källarna och snikade litegrann. Jag pröva ringa upp några minuter senare men då vare upptaget. Antar att du går efter en lista. Hoppas jag är först på den! Nu måste jag kojsa. Ska upp 04.50 imorrn. Måste ha lite marginal med tanke på att jag ska plumsa hela vägen ner till stan imorrn.

Gonarre!

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-02-08 00:06:10

Nu får det räcka med snö tycker jag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela