Frida & Seth

Här är min systerson!

Publicerad 2009-02-19 11:43:10 i Frida berättar...,

Jag och Anna åkte ut till familjen Wikström/Lundmark igår för att gratulera med en blomma och lite godis!

I tur och ordning fick vi hålla i den lille!



Se så fin han är!



Liten skrutt hos sin moster!



Han sov mest hela tiden vi var där, fast plötsligt kom han på att han ville äta! NU! Åh, vad det skar i mamma-magen när han grät! Tur att Josse gick  iväg med honom och fixade mat åt han!



Hela familjen på ett kort!



Hannes har fått låna Seths gamla "Baby papa-san"!


Vilmer är trött storebrorsa nu.

Kommentarer

Postat av: Thesso

Publicerad 2009-02-19 11:52:07

Vad mysigt det ser ut. Visst blir man sugen. Friiiida erkänn nu.

Postat av: erika

Publicerad 2009-02-19 23:52:44

men å så söt, det inte alls ut som en nykläckt bebis utan mer som en docka.. längtar ihjäl mig och hoppas att jag oxå får en sån söt liten sak sanrt =)

Postat av: Jos

Publicerad 2009-02-20 10:01:19

Gud va vi inte gör oss bra på bild just nu.. iaf inte jag. Tur att Hannes gört´! Alla pojkar i detta hus ligger och sover. Försöker få Rikard att stiga upp iaf, men det går som halvtrögt. Ska kolla om det är nåt jag vill ha från Ikea. Ringer senare. Ha det så trevligt i Stockholm!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela