Frida & Seth

Man har en viss påverkan...

Publicerad 2009-12-02 20:38:46 i Frida berättar...,

Middagstid i afton. På menyn står fiskbullar och mos. Jag flyttar upp vedkorgen från golvet upp på pannan för att kunna jobba bättre vid spisen.

"Oj! Ooopa", utbrister Seth.

Han är snabbare framme vid städskrubben än mig och hittar direkt åt sopen och börjar jobba alltmedan jag själv måttar vatten i en kastrull och öppnar konservburken.

Åsså jobbar han med de små vedresterna på golvet, sopar å sopar...

...men försvinner sen runt hörnet ut i hallen...

...och visst, se på rackarn...

...han sopar allt under mattan!



"Barn gör inte som man säger, de gör som man själv gör..."


Och sådan far, sådan son också..!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-12-02 22:16:20

HAHA! Seth rulez!

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-12-03 06:55:07

Hahahahahaaa!

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-12-04 19:27:11

Men vänta nu, menar du att ni äter fiskbullar och pulvermos?

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-12-04 20:52:21

Emil skulle verkligen gilla det, jag däremot vill inte befinna mig i samma rum som varken pulvermos som fiskbullar och komb. gör mig extra fundersam.



Men jag kan verkligen förstå hur snabbt och enkelt och underbart det vore att bara öppna och värma, om jag bara skulle kunna öppna min matvärld så skulle jag testa detta.



Postat av: Thesso

Publicerad 2009-12-05 08:08:05

Hihihi. Vad söt han är. Det är nu det börjar med att man tror att dom ska göra en bra sak som slutar med... inte så bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela