Frida & Seth

Vuxenpoängen går till...

Publicerad 2009-08-14 18:50:43 i Frida berättar...,

Seth har slutat äta välling morgon/kväll. Det känns som att han har blivit stor!

Istället gör vi nu iordning en filtallrik och en smörgås eller en gröt. Det är ju typ vuxenpoäng till Seth...redan!

För att göda på honom extra fick vi ju rådet på BVC att tillsätta mer fett och gräddprodukter i hans mat, så nu sitter Seth och äter havregrynsgröt med hallonsylt och vispgrädde! Jag var tvungen att smaka en liten sked - MUMMA - så gott!

Tråkigt för mig bara att jag borde byta ut allt fett och gräddprodukterna till NO FAT/LIGHT..!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-08-15 08:30:38

Emil slutade med vällingen när han var 2½, men nu när Ebba får välling så har han bestämt att han också ska få ibland och det kan man ju inte neka.

(dessutom är det så sjukt snabbt och smidigt med välling - tjoff så är det klart liksom).



Har just avslutat min 25 minuters på crosstrainern och nu på näst tyngsta motståndet och sitter i soffan duschad och klar och ska nu kl. 08:30 öppna ostkrokspåsen och äta den till frukost.

Det får jag idag.

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-08-15 08:31:45

Okej, kanske inte hela, men några nävar bara för att jag kan...

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-08-15 08:32:23

Är Seth bättre idag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela