Frida & Seth

Om jag råkade ha typ 2000 spänn över nu...

Publicerad 2009-08-11 20:48:30 i Frida berättar...,


                                                                                                   Ryamatta 499:- ELLOS

 Handduksstege 225:- ÅHLENS

  Bordslampa 399:- ELLOS

Kuddfodral 3-pack 59:- ELLOS

Ljusstake 99:- ELLOS

Golvlampa 399:- ELLOS

Öljettlängder 169:- ELLOS

Sittpuff 200:- ÅHLENS


Är alltså inne i en beige/blå period... Intressant det där...

Vi ska försöka få tag i en fin, användbar bäddsoffa till vårt nya rum på nedervåningen. Med ett litet soffbord till. Sen har vi kommit fram till att det nog kommer att användas som lekrum för Seth, så även leksaksförvaring nånstans alltså. Sittpuffen slukar nog en del grejer... Kanske skulle sätta upp fler såna på önskelistan..?

Kommentarer

Postat av: jos

Publicerad 2009-08-11 20:56:31

Är själv sugen på lampan med orange sladd. Hur tuff som helst! Hoppas att du vinner på lotto snart lr kanske en triss?!! För att vinna måste man satsa lite som jag brukar säga.. lr så inte alls. Nog är det ju sant, men jag brukar inte säga det. Haha.. nu ska jag gå ner! Hej svejs!

Postat av: jos

Publicerad 2009-08-11 20:57:21

En handduksstege kan vi nog lätt snickra ihop. Säg bara till så kommer jag å hjälper dig!

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-08-11 21:20:29

Pelle slutade jobba i Fredags så nu är han hemma på dagarna han också ett tag till.



Jag vill också ha pengar över och alla saker du bloggat!

Postat av: Ida

Publicerad 2009-08-12 19:21:35

Jo vi känner det - att tålamodet tryter. Men vi har en MYCKET gladare Hugo om dagarna iallafall och det för mig är huvudsaken, för hade han varit grinig jämt så hade jag lagt mig ner och gråtit minst lika högt som lilleman =)



Haha jag som aldrig trodde Hugo skulle växa ur 56, nu har han blivit en riktig tjockis! En fin knubbis! Precis, snart har väl alla kläder gått laget runt och då får ni tillbaka dom - till nästa lilla! :-)

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-08-13 17:28:34

Motionsuppdate:



Pelle hann inte springa igår så idag kör han två pass. Första morgonpasset är avklarat och nu planerar han ett till ikväll om han hinner.



Jag har gjort min del genom att cykla på crosstrainern i 23 min på morgonen, men nu med mycket större motstånd än sist.



Å andra sidan har vi varit och fikat idag.... fast vi gick dit och tillbaka...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela