Frida & Seth

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-08-10 21:40:39

JAG SKRATTAR IHJÄL MIG!!!



Det där var sommarens roligare inlägg!!



Ang. Pelle så kom han inlöpandes med ett leende på läpparna och visade ett flertal segergester samtidigt som han rörde på fötterna i takt med sina armrörelser.



Imorgon bitti är det tydligen min tur att röra på sig vilket tydligen innebär att vila fram till 07:45 (barnen vaknar 06)

och sedan ställa sig på crosstrainern medans övriga familjen tar en tur till affären och köper fullkornsbröd till frulle som jag ska få avnjuta efter träning i 30 min och dusch.



Det du.



Jag tvivlar på att jag kommer att gå med på detta, men man vet aldrig.



Postat av: Jottan

Publicerad 2009-08-11 10:35:03

Ja visst gjorde jag det.



Jag orkade dock bara 23 minuter eftersom crosstrainern står i sovrummet uppe och där inne var det 32 grader när jag vaknade och trodde jag skulle svimma bara av att ställamig upp, när jag trampat i 23 minuter så hade jag lock för öronen och svetten rann precis överallt så det var bara att avbryta och gå ner och duscha.



Jag skyller på värmen - inte på min formkurva.



Postat av: Jottan

Publicerad 2009-08-11 14:48:03

Är det så?



VÄRT!



Jag satsar på 30 min till nästa gång då.



Imorgon är det Pelles tur att springa.

Postat av: jos

Publicerad 2009-08-11 20:54:21

Jag säger som Jottan.. gud va jag skrattar. Jag scrollar upp, skrattar, scrollar ner och skriver lite till.. Det är bara för roligt! Idag har jag och Hannes träffat kusinen Linn.. Hon ser ut som en liten liten teskedsgumma. Bilder kommer inte idag. Ska gå ner och se lite tv med Rikard. Men gud så söt hon var.. Hon hade på sig kläder i storlek 48, men det såg ut som hon skulle kunna krypa ur dom när som helst. Å så söt hon var alltså. Å jag fick hålla i henne.. länge länge. Man blir lätt sugen på en till =)men först om 2-3 år!

Postat av: jos

Publicerad 2009-08-11 22:21:43

Jag tycker nog inte att det skulle se dumt ut. Det är väl bara att hänga upp så får du se.



Vad menar du med att ni har så brunt hemma?



Lilla Linn mår bara bra. Eftersom att hon är så liten får dom ligga på barn ett tag. I nuläget så ska dom vara kvar veckan ut.

En kompis till Rikards syster som oxå fick en liten en var kvar en månad. Samtidigt som det blir tråkigt att vara på sjukhus är det ju en sån här gång inte värt att åka hem för tidigt.



Träffa Jonas i afton. Han höll på att få sälja sin bil. Han sa att dom köpt hus närmare campingen. Dom flyttar in 1 oktober och jag har erbjudit flytthjälp.

Och sen sa han även att han är född 2 månader för tidigt. Å det är ändå 30 år sen så nog ska det gå bra för lilla Linn!



Nu ska jag gå och lägga mig! Go natt!

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-08-13 07:11:44

HAHAHAHAH!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela