Frida & Seth

En lite stillsammare Seth...

Publicerad 2009-08-13 17:40:59 i Frida berättar...,

Seth har vrickat foten!

Nånting åt det hållet i alla fall. När jag hämtade honom på dagis berättade fröken att det hänt en liten olycka... Han hade ramlat ner från en stock som han balanserade på.

Nu haltar han rejält när han går men klagar inget på att han har ont. Jag å andra sidan grinar illa då han försökt snurra och hoppa runt...! Men han rör sig väldigt lite för att vara Seth...

Ingen svullnad. Ingen gråt. Jo, förresten. Han gråter när jag försöker fånga hans haltande gång på videokameran - det är visst inte läge att filma honom i afton..!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-08-13 18:45:37

stackars lilla sötgubben. men youtuba gärna om du lyckats fånga nåt med kameran =)

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-08-13 21:01:42

Nej! Barn ska bara inte behöva ha ont! Stackarn!!



Emil provade i förrgår på att hoppa från ett högt altanbord rakt ner på betonggolvet genom att landa på sina knän...



Låt mig säga att det är tur att knäskålarna höll. Dock så grät han inte och spang på som vanligt igår så tåliga är de.

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-08-13 21:10:59

Jag kan nästan lova att Seth är bra till imorgon. De är rackare på att läka när de sover.



Jag förstår precis vad du menar.



Det skulle gagna både er och Seth om han kunde sitta precis still en hel dag... eller varför inte en hel vecka!

Tänk vad du skulle kunna få gjort!

VAB + Storstäd!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela