Frida & Seth

Att fylla upp ett rum...

Publicerad 2009-08-23 10:48:46 i Frida berättar...,

Patrick är på väg till Umeå nu för att köpa en bäddsoffa. En bäddsoffa med divan-del. 2 meter och trettio centimeter bred. Hela soffan alltså.

Till veckan (hoppas, hoppas imorgon) kommer en sändning från Ellos med lampa, matta och gardiner!

Vi väntar fortfarande på snickaren som ska sätta upp taklisterna innan vi skruvar upp hyllor och tavlor.

Men till helgen kanske...då kan rummet vara klart!



Just det! Nån som har ett soffbord till övers?

Kommentarer

Postat av: jos

Publicerad 2009-08-23 18:48:15

Jag har ett soffbord! Ett från IKEA som har 6 hål under för att kunna stoppa korgar i. Det står och samlar på sig en massa damm ute i garaget så om ni vill ta det, Varsågoda! Det är samma träslag som det ni har i hallmöbeln. Gud så kul att det börjar komma dit lite möbler. Jag längar verkligen att få sätta igång med Hannes rum nu. Kanske att vi kan åka och fixa färg och tapet till helgen! Måste nog ta och dammsuga väggarna så jag kan grundmåla redan ikväll, men först ska jag nog göra en kladdkaka. Vi har ätit finmiddag idag. Hemmagjord potatisgratäng med baconlindade kycklingfiléer. Mumms! Så då kan vi lika gärna avsluta kvällen med lite gott!

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-08-23 20:49:55

Tell me more! Jag vill se bilder på soffan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela