Frida & Seth

Vårtecken...

Publicerad 2009-04-19 20:58:38 i Frida berättar...,

Idag när jag och Tilde var ute mötte vi våran granne som tyckte att det var ett hemskt väder! "Ska det aldrig bli vår i år? Man får ju aldrig de här riktiga känslorna..."

Och nog kan man hålla med. Helgen har ju bjudit på det ena vädret efter det andra! Ibland lite sol, inte så varmt men dock skönt uteväder, sen snöstorm mitt i alltihop! Lite hagel, spöregn, blåsigt som tusan och så kikade solen fram lite försiktigt igen...

                       

                                      Fast det här ser väl ändå ganska vårlikt ut..? 

                         Snöslask, all skit tinar fram och trehjulingen lyftes ur förrådet!

                       

                                                Mini-moppen fick också komma fram!

                        

                        

                         

                     Hur kul är det att åka moppe? Lite skeptisk ser han ut, den lille Seth!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-04-19 21:06:51

Jag vet! Värsta dåliga konstiga vädret. Jag hatar blåst för då får jag huvudvärk.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela