Frida & Seth

Våran fredag...

Publicerad 2009-04-03 19:15:28 i Frida berättar...,

Seth ska just få välling. Han har varit ledig med mig hela dagen och han har bland annat vägrat bada..! Milda makter! Jag hann stoppa ner han i badkaret (vattnet var mycket bra tempererat) bara, sen skrek han och ville upp lika fort! Vad nu?
 
Patrick är glad att det är helg, men samtidigt vääääldigt nervös för att bli bortrövad på 30-årsfest imorgon! Vi får väl se... 

Tilde är rufsig och i stort behov av en trimtid.

Själv försöker jag råda bot på mitt magont med varma duschar, Pronaxen och en iskudde som jag har fått låna av Anna! Det går sådär. Inatt hade jag liksom förlossningsvärkar nästan hela natten! Idag har jag försökt ligga ner så mycket som möjligt för att inte magen ska arbeta för mycket. Ikväll efter middag och promenad börjar den riktigt komma igång! AJ!
                                      

Ikväll ser vi "Benjamin Button" på DVD, jag å Patrick! Han blev väldigt misstänksam när jag föreslog "en filmkväll på fredag" tidigare i veckan... Vad är på gång? När hade jag ro att se film sist?!?

Svar: I november.

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-04-03 21:25:36

Angående Seth och badningen.. han kanske har sår i rumpan som fortfarande svider?



Patrick & Tilde - Lösningen är enkel. Be Patrick ta en hutt från whiskyn så han lugnar ner sig och låt Tilde ligga under borden hela helgen så hon inte syns.



Du - har du magkatarr eller annat? Jag har ingen lösning på nåt av de förutom att sova bort smärtan och inte boka in några träffar nu när du är ledig i 5 dar. Var bara hemma, skotta snö om du känner för det, skicka ett vykort till nån, ligg i soffan, se film. Do nothing! Det här är säkert efterslängen av renoveringen och kalaset förra helgen. Kom ikapp i livet nu. Skaffa barnvakt 3-4 timmar nån dag och våga sova middag! Eller far på stan och shoppa. Det är du värd.

Postat av: Therese

Publicerad 2009-04-03 22:28:43

The har varit lika dan när det gäller badning dom senaste gångerna. Men efter en stund med lek stående i baljan och lite så så har han till sist satt sig ner och kommit igång.



Är hon gravid??

Postat av: Benan

Publicerad 2009-04-04 11:58:58

Det är jobbigt med magbesvär, hoppas tabletten hjälper som du fick av mig, hämta mer om du behöver!



Hör av dig om du vill ta en prom. nån dag framöver!



Annika ville gå till kyrkan på Tisdag hon var oxå ledig! så vi hoppas att magen känns bättre då!! kram

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-04-12 10:53:41

Jag skriver svaret här nere i hemlighet.

Det är Jottan som tjuvskriver som Andreas på min blogg. Jag var med när hon gjorde det första gången och vi hade skoj åt det så hon fortsätter visst.



Det är en hemlisss =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela