Frida & Seth

Upp som en sol...

Publicerad 2009-04-08 21:48:39 i Frida berättar...,

Seth i soffan igår, efter vällingen. Ser han ens lite trött ut strax före läggdags?

 "Nej, inte jag inte"..!

Seth har gått in i sommartiden och följer solens upp- och nedgångar... Tidigare har vi lagt honom för natten vid sju, eller strax före, men nu är han så pigg och glad att det nästan lönlöst att lägga honom före halv åtta-åtta. Trots att han somnar senare är han piggare än vanligt på morgonen också..!



Jag beräknade tiderna för imorgon - fredag - och vi kan då kanske räkna med att Seths vakentider kan ställas lite efter att solen går...

UPP: 05.26

och

NER: 19.49

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-04-08 23:34:54

Huga huga för de tiderna.



Men jag håller med Seth, det är grymt mycket lättare att vakna till att det är ljust på mornarna, fast jag skulle ändå kunna gå och lägga mig vid 7 på kvällarna om jag inte vore så jäkla vuxen..

Hälsa Seth att han ska ta vara på barndomen, den kommer sällan igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela