Frida & Seth

Lite resultat!

Publicerad 2009-04-22 14:56:05 i Frida berättar...,

Det "nya livet" som vi kallar det är bra för oss!

Efter sju veckor av pointsräkning och ett mer allmänt promenadsug börjar resultatet visa sig - byxorna mina hänger mer på mig än sitter som de ska och vågen visade en minskning på 6.5 kilo i lördags!

På måndagmorgon hade dock siffrorna på vågen ändrat sig (jag firade det fina sex-kilos-resultatet med pizza till helgmiddag, och så köpte jag chips till kvällen också eftersom dagen ändå var "förstörd") , men ändå; minus 5.5 kilo på sju veckor

Nu ska jag bara leta fram min AB-slide och tajta till mamma-magen en del också, så ska väl mina gamla brallor sitta som ett smäck igen innan sommaren!

                                                                

Det är en perfekt tid att slimma till sig såhär på våren, för motivationen går upp i takt med de längre soltimmarna och genom glädjen i att snön smälter och man kan vara ute mer!

Mest märks energi-ökningen hos Patrick, som oftare än mig kan stiga upp före Seth på morgonen! Nu är vi ju väldigt bortskämda återigen då sonen kan sova fram till åtta-halv nio nu på morgnarna, men ändå... Uppe före barnen är ändå uppe före barnen, oavsett vad klockan är!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-04-23 10:19:28

Å, vad ni är duktiga! Keep up the good work! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela