Frida & Seth

Kopp-uppdatering...

Publicerad 2009-04-16 13:51:33 i Frida berättar...,

Det verkar vara en väldigt lindrig form av vattkoppor han har, lille Seth!

De tre större utslagen han hade har liksom börjat torka ihop. Vi får se om det dyker upp några nya koppor mot helgen...

Ingen feber. Bara allmänt mer pigg än vanligt!

Kan ha att göra med det toppenfina vädret?!?

Vi har varit ute och promenerat och lite smått rensat ihop byggskräpet på gården och pratat med grannarna och sett snön smälta alltmer för varje dag! Härligt! Det är så kul när man känner att man vill vara ute så mycket som möjligt! Det är himla kul att se allt vad Seth tar sig för ute, herregud vad kul man kan ha i en vattenpöl och jajks vad nice det kan bli med en pinne och en snöhög bara!

Jobb om en timme. Vi möts i dörr´n jag och Patrick, till och från arbetet, men imorgon får karln VAB:A!


Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-04-17 20:40:35

To die for. Over the top!

Hahaha!

Vilka uttryck =)

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-04-18 06:47:54

Alla pennorna fungerar. Jag testade de igår.



Angående boken om äldrevården.. Jag gillade den, i vissa kapitel fanns rent hemska beskrivningar på hur det kunde gå till på ett äldreboende och det mådde jag lite dåligt av att läsa men overall gillade jag den.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela