Frida & Seth

Imorgon börjar påsken!

Publicerad 2009-04-08 22:03:23 i Frida berättar...,



Helgen är fullspikad!

Torsdag;

Lunch hos Lotta!
Hon ska bjuda på morotssoppa och chokladtårta! 
Seth får sova lunch hos min mamma!
Sen går jag också en trappa ner till mina föräldrar och hänger där med dem tills jag ska börja jobba! 
Ska Seth kanske hinna gå påskkärring?
Löser av Anna på jobbet kl. 19.00 - jobbar sen fram till...


Fredag;


...15.00!
LEDIG fredagkväll!
Patrick åker på filmkväll hos en polare.
Jag och ungarna har fredagsmys och griljerar en skinka!

Lördag;

Jobbar 8-17
Påskbuffé i stan med familjen! Härligt!
Knytkalas och mat på stora fat!

Söndag;

Jobbar 11-21. Hinner inte så mycket mer.

Glad Påsk




Sen är det bara att vänta några veckor på ett fint lönebesked!

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2009-04-08 22:40:03

Hej, hade jag bara vetat om lunchen tidigare så hade jag bjudit in mig själv =) Ska till doktorn imorgon 08.30 och hoppas på en liten sjukskrivning (hoppas hoppas!!!)

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-04-09 07:48:02

Men gud så roligt!! Vad snällt av dig! Tusen och åter tusen tack!

Postat av: jos

Publicerad 2009-04-09 10:21:11

Jag hade slut batteri i min kamera när vi var där så just nu är Carro den enda som har kort. Jo, jag ska ta och uppdatera. Tänkte göra det idag. Hann inte igår. Nu vaknar Hannes.. han har lyckats somna om 3 gånger. Tror inte det funkar nå mer. Han vill nog ha mat!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-09 12:29:23

Ha en trevlig påsk, vi vet vad vi gör,,jobb!! kram Benita

Postat av: Andreas

Publicerad 2009-04-09 22:18:43

Låter som en väldigt bra påsk. Väldigt söt son du har! Kom in på den här sidan genom Anna Whos blogg. Hon verkar vara en riktigt fin människa.

Mvh Andreas.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela