Frida & Seth

Det här har legat lagrat i kameran...

Publicerad 2009-04-04 18:13:29 i Frida berättar...,



Ett av Patricks födelsedagskort! Signerat Josse så klart!

Bland alla kort och gratulationer fick Patrick även presentkort och kontanter, whiskey i mängder och ett gymkort från mig!



Vi satt och fikde lite...



...30-årsbakelser! (I mitt huvud såg de bättre ut än hur de blev - men goda i alla fall!)



Byske-familjen gillade kalas!



På kvällen dukades det upp annat!







Kul kväll!

Vad alla karlar pratade om vet jag inte, men mellan mig, Jessica och Jennie diskuterades en hel del bröllop, bebisar och ekonomijobb..!

Sen sjöng vi Sing Star!




Några dagar senare fick vi finfrämmande igen - kvart över sju på morgon!



Seth är väldigt fascinerad av sin lill-kusin!



Å väldigt glá i han!

Se här vad som hände mer den dagen!

Och här!

Kommentarer

Postat av: Anna på jobbet

Publicerad 2009-04-04 21:20:01

oh shit! Har du gjort annat än bloggat idag? I´m impressed.

Jag tyckte iallafall att dina bakelser såg himmelska ut.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela