Frida & Seth

Seth-rapport torsdag!

Publicerad 2008-09-11 18:59:34 i Frida W,

"I morse när jag vaknade hade mamma tagit fram sina gamla leksaker! Hon sjöng "Här kommer Pippi Långstrump" för mig, och jag sprang runt och viftade med dockan i hennes flätor!

               

Pappa gav mig lunch idag och sen kom Anton hit för att leka! Min mamma hade köpt en present till honom för han fyllde ett i måndags (han är lite yngre än mig). Den blev han glad för! Både jag och han hade kul åt den för den spelade musik så vi kunde dansa!
                

                

                

                 

Ser ni att jag fått ny tröja på korten? Min farmor kom hit idag igen och hade handlat åt mig! Värsta snygga tröjan med en älg på! Sen åt vi mellanmål jag å Anton, och de vuxna drack kaffe (herregud, vad de fikar)! Sen tog vi en promenad med Anton och hans mamma, och så fick vi leka i lekparken. Tilde åkte rutchkana med mig och mamma - det var hur kul som helst!

                

Imorgon ska min moster Josse komma och vara med mig när min mamma och pappa är på jobbet. Hon är jättebra på att busa, så jag längtar!"

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-09-11 22:14:59

Ändå känndes det som om jag bara har slappat runt idag =) Men när måste man anmäla ett bord då, kan man stå tillsammans?

Postat av: Cilla

Publicerad 2008-09-11 22:25:20

Gullungar!!!



Ska du me nästa gång och träna då? Det är roligt när man kommer igång.. :)

Postat av: Ferhat

Publicerad 2008-09-11 22:34:09

Vill du att din blogg ska bli till ''Dagens blogg''? Gå in då på http://Ferhat.blogg.se/ eller http://ferhat.blogg.se/2008/september/bli-dagens-blogg.html där kommenterar du din bloggadress och om du vill så kan du skriva liten kort beskrivning om din blogg. När du har kommenterat klart så är du med i tävlingen och imorgon vid kl.17.00 utser jag 3 st VINNARE på min blogg. Denna tävling kommer öka er besökarstastik eftersom jag får många besökare dagligen. Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela