Frida & Seth

Se vårt garage!

Publicerad 2008-09-10 19:37:09 i Frida W,

              

               

               

Igår knackade det på hos oss vid niotiden på kvällen - på vår nya ytterdörr! Vi använder ju fortfarande endast vår gamla ingång, men nu börjar det väl se tillräckligt färdigt ut på norrsida att man kan känna sig välkommen därifrån! Kul!

Till veckan ska jag försöka hinna måla det vita runt portarna klart, lampor ska monteras ovanför garageportarna och vid farstukvisten - det är dags nu när det är så pass mörkt på kvällarna! Sedan ska parkeringen fyllas upp med grus. Det ska vår granne Gunnar fixa åt oss! Frågan är bara hur stor parkering vi ska ha...

Till vänster om garaget ska Patrick bygga upp en carport senare, så där kommer det ju att kunna rymmas två bilar och framför garaget ryms väl minst två bilar. Men ska vi fylla på med grus till höger om garaget också (bredda parkeringen), eller ska vi så ny gräsmatta där? Jag gissar att Patrick röstar för alternativ nummer ett och jag tvåan, så om nån tycker som jag kan ni väl backa upp mig?!?

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-09-11 02:38:19

Jag tror på din idé. Skulle säkert få med mig en hel drös med backpackers som skulle backa upp mig. Du har hela västvärlden på din sida!

Postat av: en ostkrok i LA

Publicerad 2008-09-12 06:32:06

supersnyggt vannen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela