Frida & Seth

Klippt och klart!

Publicerad 2008-09-25 21:29:43 i Frida W,

Torsdagkväll, tjugofem över nio. Nyduschad efter ännu ett träningspass i kyrkan. Fast innan jag kunde börja ducha var jag tvungen att ta fram rörmokar´n i mig! Nu var jag less på att vattnet flyter ut över hela golvet så fort man vrider på kranen, och lix svettig som jag var, tog jag tag i saken!
                                                                            
Huvva, vad det är äääääckligt! Men skönt att det är gjort. Och i och med min nya, korta frilla ska det väl ta ett tag innan avloppet är igenkloggat igen!

På tal om ny frisyr så har Seth blivit klippt för första gången idag! Hans farmor svepte saxen genom hans fjuniga, ljusa hår, snabbt fick det gå för hon ville inte att han skulle bli rastlös innan hon var färdig! Men oj, vad fin han blev! Som värsta storkillen! Han såg genast ett par månader äldre ut

Meta fick några riktigt fina kort på korthårige Seth idag tydligen, och vad vet man, hon kanske skickar över bilderna vid tillfälle..?

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-09-26 21:18:30

Woaw, hur lyckades ni klippa den lilla virvelvinden? Are you impressed? I am!



Idag har jag lärt mig hur hur man ska injicera säkert så man inte får några infektioner.



Personalen tycker att vi verkar ha ett väldigt bra system med soc-bidrag och sånt men jag tycker att det är mycket bättre over here när det gäller mycket annat. Som tex kondomer, det finns överallt och man får ta HUR MÅNGA man vill. Staten betalar.



Samma med rena sprutor och andra drogverktyg. Man behöver bara be om det så får man.



Allt detta för att slippa smittspridning och andra saker som kan följa med smutsiga verktyg.



Fast de får asdåligt med pengar av socialen, det är därför många bor på härbärgen här, de har helt enkelt inte råd med någon hyra.



Nu är jag astrött så jag ska nog sova middag en liten stund innan jag och Cilla ska se film lite senare ikväll.



Puss och kram!

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-09-27 07:56:51

Godmorgon Frid!



Sovit gott?



Nu är det min tur.



Gnatt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela