Frida & Seth

En nollnia!

Publicerad 2008-09-18 11:04:50 i Frida W,

                            

Jajamen! Nu ska min storasyrra bli mamma också! De var på ultraljudsundersökning igår, och de fick se lillbebisen i magen "småboxandes"! "Härligt, härligt!", säger Josse och Rikard som är beräknade att bli föräldrar den 20 februari!

Tjoho! Grattis!

Nu ska det vara fritt fram för oss småsystrar att börja planera för syskon till killarna, för vi lovade Josse "att inte skaffa fler barn förrän hon fått sitt första"!

Kommentarer

Postat av: Thesso

Publicerad 2008-09-18 11:26:15

Åhhh hälsa massor med grattis från oss.



Så himla kul!!!

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-09-18 13:42:47

Tjohotjohotjoho!!! Jag fick en kommentar av hon om det! Fantastiskt roligt verkligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ni kommer få så roliga midsommarfiranden i eran familj. Och julaftnar. Mysigt med storfamilj.

Postat av: jottan

Publicerad 2008-09-18 19:29:41

Men gud så roligt! Och så roligt alla barn kommer att få det när de växer upp och har varandra!

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-09-19 06:27:50

Tjena gumman. Jajjamen, jag skickade ett mess till dig för några timmar sen om konserten. Shit ballubas vilken cool grej alltså!!!!!!!!

Det var fan det coolaste jag nånsin varit med om!

Jag ska blogga allt imorrn. Typ om 17 timmar, då jag slutat jobbet och kommit hem.



Skönt att höra att du kan slappna av på jobbet och få lite sömn. Det behövs när man jobbar långa pass.

Nu ska jag slappna av själv och snarka in en ny dag här på andra sidan Atlanten.

Puss och kram!

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-09-20 20:54:14

Pelle jobbar på säsong nu så han är bara garanterad till den sista oktober sedan får vi se..



Å andra sidan så om han hade fått jobbet så hade de skickat honom till södra sverige på utbildning i minst 5 veckor så han kanske skulle ha missat stickans entré och det hade inte varit så roligt för varken Pelle eller mig.

Postat av: en ostkrok i LA

Publicerad 2008-09-20 22:23:04

shit sa himla kul, halsa och gratta sa mkt fran mig med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela