Frida & Seth

Lördag...

Publicerad 2008-10-04 13:21:49 i Frida W,

                               

Idag är det grått, blött och trist ute. Seth ligger och sover nu, och det gör han rätt i, för man blir inte så värst inspirerad av vädret...

I morse steg jag upp med sonen, som inte vaknade förrän åtta, åsså gick vi ner, kokade välling till Seth, gav Tilde mat och sen delade vi alla tre på min frukost - ostmackor, banan å nyponsoppa. Det är våran morgonrutin!

Eftersom vi är en glad-i-att-sova-mycket-ofta-och-länge-familj, så bytte Patrick av mig vid tio, jag somnade en stund till och när Seth hade fått lunch vid elva ville han också sova nån timme (sover än). Det är många som säger att man bara blir tröttare av att sova mycket, och att det nog är anledningen i det här huset till varför vi är så trötta... Så kan det nog visst vara, men det är så härligt att få lägga sig igen!  
                        

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-10-04 19:24:43

Så himla mysigt ändå.

Jag pröva ringa, men jag var för sen...

Igår vart jag dragen!

Idag kunde jag mått bättre..

Postat av: Jos

Publicerad 2008-10-05 16:26:21

Jag har räknat ihop mina pengar nu. Blev hela 773 kr. Inte illa hurrudu... 15 guldtior som gick raka vägen ner till flaskan. Lite att spendera på IKEA nästa helg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela