Frida & Seth

Jag var full på Seths dagis igår..!

Publicerad 2008-10-05 19:46:56 i Frida W,

Det är sant! Vi hade bokat lördagen för körfest, och i brist på annan lokal hade vi hyrt in oss på förskolan! Så jag använde Seths jackhängare och ställde mina skor under hans klädkorg, satt vid hans lunchbord och åt surströmming, minglade runt i hans dagisrum, pratade och skålade bland deras leksaker, spelade en Bo Kaspers-låt på deras stereo och sjöng med i den inför hela gänget och jag gick på toa där personalen lärt honom att tvätta händerna efter varje måltid!

                                      

Senare hamnade jag å Anna på fest i Kågeskolans matsal, då idrottsföreningen bjudit in alla som ville! Där dansade vi och träffade en del bekanta ansikten! Å i morse var jag så tillbaka där festandet slutade (lite mindre rund under fötterna), för ölen och diskjockeyn var bortstädade och borden iordningställda för loppmarknad istället för dans!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-10-06 04:50:09

Så roligt att du använde hans pyttelilla hängare och satt vid de små borden =)

Du var säkert festens höjdpunkt när du sjöng Bo Kasper för dina körkompisar.

Sov gott!

Postat av: BS

Publicerad 2008-10-06 10:15:48

Vi hittade en Öl på dagis i morse, vem kan det vara:))

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-10-06 20:18:05

Så spännande att dricka på dagis! Det måste kännas otillåtet, spännade och helt fel samtidigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela