Frida & Seth

Jag har sålt på Tradera!

Publicerad 2008-10-09 19:57:04 i Frida W,

           
                   

Just nu sitter jag och följer med i de sista budgivningarna på mina auktioner - så spännande! Jag la ut 13 plagg/klädpaket och känner väl mig rätt nöjd med min första säljsväng (bara ett par byxor verkar bli kvar)! Många köpare har gjort riktigt fina affärer, och en del plagg har jag fått många fler bud på än jag trodde från början! Det blir nog fler auktioner sen!

Imorgon ska kläderna vägas och paketeras, alla vinnarmailen skickas iväg och pengarna börja rulla in på mitt konto!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-10-10 00:13:59

Shit! Jag skulle lämna vågen till dig va..

hör av dig till mamma så kan hon lägga den i källarn eller nåt.



Hur mycket tjänade du då?

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-10-10 20:16:49

Men vilket jobb du har framför dig! Jag har också en våg du kan låna om du behöver..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela