Frida & Seth

Tack mamma och pappa!

Publicerad 2008-11-23 20:22:20 i Frida berättar...,

Seth fick dela lägenhet med mina föräldrar inatt! Allt gick bra och han var snäll och busade en massa med Fanny! De hade ätit god lördagsmiddag med Seths favoritmat - korv! Sen hade de sett hästhoppning på tv, Seth sprang runt och runt och runt ett tag till och strax efter åtta somnade han i resesängen! Halv åtta var det söndagsmorgon för dem! En bra natt! Efter hans lunchsoving kom de hit med honom - hem till mamma sin - och vad han sa var "hej"! Seth har lärt sig ett nytt ord! "Hej" å "hej" å "hej", sa han!

När klockan var halv åtta och sonen steg upp låg jag och Patrick och sov så gott fortfarande! Det var bara fem timmar tidigare som taxin kommit och plockat upp våra gäster! Tilde kom hem från Kusmark halv elva och rusade direkt uppför trappen och hoppade upp i min säng och överröste mig med blöta pussar! Sen gick vi ner och drog en kort sammanfattning av julfestkvällen för LeffeåMeta (mycket och god mat, styrdans, karaoke och städning av lokalen vid tolv så vi drog en efterfest för vi var inte redo att avsluta kvällen då)! 

När svärföräldrarna sen for gick jag och Tilde och la oss igen och låg kvar i sängen till ett! Patrick, den stackaren, hade redan åkt iväg till Fällfors för att meka i en bil så han kunde få med sig en bildel (är inte så bra på såna) till Mercan som är lite paj..!

När mamma och pappa sen kom hem med Seth fikade vi och jag fick höra om allt Seth hunnit med sen igår när vi lämnade av honom! Sen kom också Josse och hälsade på! Hon stannade ett par timmar och jag hjälpte henne skriva på papperen hon ska skicka till Försäkringskassan om att få havandeskapspenning, och sen åt vi pizza (bakismat - off course) och Josse skrattade så mycket att hon fick ont i magen åt Seth när han doppade ansiktet i tzatzikiburken! 

Tack för att Tilde fick sova hos er, MetaåLeffe!

Och jättetack för att ni ville rå om Seth i helgen, mamma och pappa! Supertack för hjälpen!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-11-24 04:15:58

Så härlig helg ni verkar ha haft!

Jag vill se Seth säga Hej på kameran på Youtube. Can you make that happen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela