Frida & Seth

Jag har gjort stan!

Publicerad 2008-11-28 23:14:13 i Seth berättar...,

"Idag var jag på stan med mamma, mormor och moster Josse! Jag ville ha hem alla leksaker som svischade förbi i hyllorna, men de ville bara se på kläder... Min mamma köpte en klänning med röda sidenband i midjan och en svart handväska - jag menar, hur kul är det? För mig?
 

Sen fick jag äta korv och mos på stan, och mamma bytte blöja på mig mitt på Torg-Frasses! Jag är inte så brydd.

Efter mer klädaffärer, skoaffärer och tygaffärer gick vi till slut i en butik helt i min smak! Den hade kläder i min storlek, nallebjörnar och leksaker! Där köpte mormor en jättegosig mjukishund till mig! Jag gav han typ 78 pussar och många riktigt lååånga kramar! Tack mormor!

När vi kom hem var det lite Bolibompatime och efter vällingen sa mamma till mig att sova så jag orkar med att leka hela morgonen med Anton, som ska komma och äta frukost med oss! I hope mum is right." /Seth

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-11-29 04:56:47

Jag vet Seth, det är jobbigt att vara på stan och handla med en massa tjejer.

Tyvärr grabben så blir det inte bättre med tiden...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela